Hírek
2011. Július 25. 14:27, hétfő |
Belföld
Forrás: OrientPress
Milliókba kerül a nem fogadott hívás a cégeknek

Százmilliós nagyságrendű az az összeg, melyet a magyarországi vállalkozások évente elbuknak csupán amiatt, hogy az érdeklődők nem érik el őket telefonon.
Különösen a szállodaiparra jellemző, hogy sokáig váratják a hívó felet. A Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös tanulmányából kiderült, az érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a telefont egy-egy cég tárcsázása után.
A kutatás szerint a legáltalánosabb probléma, hogy a bejövő hívásokat senki nem fogadja, így azok megfelelő technológiai felszereltség hiányában egyszerűen elvesznek anélkül, hogy azokról — az ügyfelet leszámítva — bárki is tudna. A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára a potenciális vendégeik türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várniuk a vonal túlsó végén. Ez sok esetben olyan hosszú időnek bizonyul, hogy a hívók nagy része nem hajlandó kivárni, inkább más szálláshely után néz-minderről a Békés Megyei Hírlap számolt be.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2025. Július 17. 07:45, csütörtök | Belföld
NAK és MAGOSZ: nem hagyjuk, hogy az Európai Bizottság tönkretegye a gazdákat!
2025. Július 17. 07:42, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor: Brüsszel Ukrajnába akarja vinni az európai emberek pénzét
Brüsszel javaslata egy ukránbarát költségvetés, a célja pedig világos, mint a nap: Ukrajnába akarják vinni az európai emberek pénzét - jelentette ki Orbán Viktor miniszterelnök szerdán a Facebookon közzétett videójában.
2025. Július 16. 07:37, szerda | Belföld
Európa legjobban teljesítő bankjai között az OTP az S&P idei rangsorában
Az OTP Csoport a második helyen végzett Európa legjobban teljesítő bankjai között az S&P Global Market Intelligence 2025-ös rangsorában a tavalyi első helyezés után - tájékoztatta a pénzintézet kedden az MTI-t